sobota 17. listopadu 2012

Vlastně: Pane Bože :-) :-)



Syn Arabského šejka se rozhodne studovat v Čechách. Po dvou letech píše domů rodině: Moc se mi tu líbí, pilně se učím, mám samé jedničky a jsou tu na mě moc hodní. Jenom když zaparkuji před školou své pozlacené auto a dívám se, jak náš pan učitel vystupuje z tramvaje, je mi smutno....

O týden později přijde synovi dopis s šekem na 2 miliony : Nedělej nám ostudu, kup si taky tramvaj!

Do zverimexu vrazí rozčilený muž s ledním medvědem na vodítku:

Kde je ten hajzl?

Který? - ptá se prodavačka.
Ten, co mi před rokem prodával bílého křečka!


Putin řekl : "něbudět gaza". ....A Izrael začal jednat.



Africký student se vrací ze studií v Československu do rodné země.

Na letišti se ho novináři ptají, jak se mu u nás líbilo.

Lámanou češtinou povídá: "Těžkoslovensko je lihovedemagogický stát se školastickým zřízením šizený Komickou stranou a výstředním výborem v čele s geniálním nájemníkem Mustafem Rusákem. A nejvíc se mi líbilo to pětileté hospodářské flámování."


Překladové perličky:
damage to speak = škoda mluvit

don't wake up a swan = nebuď labuť

relax in the living room = odpočívej v pokoji
where she married herself, here she married herself = kde se vzala, tu se vzala
unvomitable thruth = nezvratná pravda
welded wine = svařené víno
hand-bag TV = kabelová televize
poisoning mechanism = trávicí ústrojí
selective driving = výběrové řízení
crotch writing = klínové písmo
guilty basements = vinné sklepy
goose burp = husí krk
vegetable sky = zeleninová obloha

love on the first postcard = láska na první pohled

my expensive friend = moje drahá přitelkyně

he rolls his hams = válí si šunky

he afterdid himself = podělal se

he cut the goodness = sekal dobrotu
Where do you poison your freetime = Kde trávíš svůj volný čas?